WK Polen

04-08-2014 21:52

Inmiddels ben ik alweer een paar dagen terug van het WK in Polen. Helaas is het WK voor mij zeer slecht uitgepakt. De eerste paar trainingsdagen in Polen ging werkelijk fantastisch, elk oefenpotje voer in vooraan en kreeg daardoor een goed voorgevoel voor het WK zelf. De weersomstandigheden tijdens deze trainingsdagen waren ook ideaal voor mij, licht weer, warm en lastige condities. Echter een paar dagen voor het WK zelf veranderde het weerbericht totaal, er zou in de week van het WK een lage drukgebied overtrekken met helaas veel wind. En dit bleek inderdaad waar te zijn, tijdens het gehele WK stond er een flinke wind met hoge golven, niet echt mijn omstandigheden dus. Toch begon ik het WK met goede wil en zelfvertrouwen, maar tijdens de eerste wedstrijd bleek al snel dat ik snelheid te kort kwam om de grote mannen bij te kunnen houden. Dit alles heeft geresulteerd in een teleurstellend WK en een plek ergens achter in de vloot.